6670 WŚ - Chapter 1432
Chapter 1432 – „Przygotowania do Gry Szachowej #3”
------------------------------------------------------
Tetsu : Wybór Szlachetnych Strażników i ułożenie w
wersji hierarchii jest idealny, z pewnością rozwój tych wojowników pomógłby
przy starcie, wolnymi etapami będę rozbudzał umysły, przywracał im pamięć a
naszym nowo stworzonym duszą czy umysłom obronnym, dam odpowiedni czas, aby się
jak najlepiej wzmocnili do bitwy z Saisho.
Davir : Stopniowo rozwijaj umiejętności, sprawdzaj
który scenariusz ma najlepsze powodzenie.
Tetsu : Dlatego stworzyłem zegar czasu, który pokazuje
mi, jak rozwija się gra szachowa, wszystko pod kontrolą.
(*Davir : Tetsu będzie prowadził za mnie wojnę, ja
przygotowałem scenariusz od połowy gry, z zaleceniami Terina Kargella odnośnie
zmiany decyzji w sprawie ożywienia przez Kamień Życia, jeśli w jego miejsce
wejdzie jego syn, Ajsen, najświeższy zdobywca dziesiątego sygnetu, dalsze losy
będą zależne od przygotowań wybrańców do dalszej gry)
Davir : Przygotowałeś wszystko do połowy Gry
Szachowej, zdasz mi relacje, jeśli w odpowiednim momencie znajdziesz się we
Wnętrzu Wymiaru Czteroramiennego Koła
Tetsu : Częściowo moja pamięć od rozpoczęcia gry
będzie zmniejszona, nie będę wiedział o Zenkizonie do pewnego momentu.
Davir : Wierzę, że stworzony przez ciebie scenariusz
wojny aż do jego środka, okaże się być słuszny.
Tetsu : Jeżeli czwarty umysł obronny będzie stworzony
z twojego DNA oraz umysłu, powinien stworzyć dla siebie niesamowitą moc, tryb
magii, który po rozwinięciu, w środku bitwy będzie mógł pokonać przeciwnika,
którym prawdopodobnie będzie Degaron Watarra, bardzo niebezpieczny Władca
Smoków.
Terin : W liście top 50 znajduje się na 14 miejscu.
Davir : Terinie, dajesz nam wolną rękę w działaniu?
Terin : Nie mam nic do stracenia w tej grze, a jedynie
mogę zyskać, pomogłem ci na tyle, na ile mogłem, wierzę, że dacie radę.
Davir : Scenariusz po wypełnieniu przeznaczenia Tetsu,
stworzony został przeze mnie, Segaki i Kyuri nie będą mogli mnie powstrzymać,
moi wojownicy ich zniszczą, a Kayd Haniro pozna w końcu kres swej władzy
absolutnej!
Takemi : Mhm!
Terin : Heh!
Davir : Tetsu, nie musisz mnie informować o swoich
planach, ufam w twój umysł z mocą Matt’a Kuzzaku jak w żaden inny, jedynie
dobrze wykonaj swe zadanie.
Tetsu : Zrozumiałem.
Davir : Możesz odejść.
(Tetsu zniknął)
Takemi : Terin przekazał mi wszystkie informacje,
które wciąż badam, będę miała więcej czasu na ich przestudiowanie po
opuszczeniu gry szachowej.
Davir : Ja także, będziemy mogli się wzmocnić do
odpowiedniej chwili w scenariuszu, wiele tysięcy lat zajmie nam to.
Takemi : Układ czasu gry po naszym opuszczeniu
ustawiony jest na 6670 lat, będzie to decydujący rok.
Davir : Do 6669 roku, nie będzie dla nas żadnego
limitu dla wzrostu swej mocy!
(Lista wszystkich
Szlachetnych Klanów, miejsce dla najwyższych jest w Zaświatach, pod kontrolą
Harev’a Abatova)
Klan Abatov
– Imperatorzy, twórcy Zenkizon’u
Klan Kargell - Klasa
wojowników, którzy kierują się rozumem i olbrzymią potęgą siły, ich uśpiona moc
drzemie w spokojnym duchu, który pod wpływem złości, budzi uśpionego potwora
Klan Haniro - Klasa wojowników, od których samo nazwisko powoduje
strach, wojownicy którzy tworzą tryby na własnych eksperymentach, w których nie
mają żadnych hamulców.
Klan Tengaku
- Zmieniają niemożliwe w możliwe, wykorzystując istniejące magie, kreują otaczającą
rzeczywistość, podpinając pod to rozwój swego ducha
Klan Kyosuke - Wojownicy
ducha i rozumu, tworzą techniki i tryby na bazie żywiołów, dodając w tym
przedmioty/rzeczy
Klan Yotsura
- Wojownicy szlachetni, kierujący się sercem, rozsądkiem, intuicją i zasadami
ducha.
Klan Flan
- Magowie, których interesują wszelkie duchowe magie w postaci kul, fal energii
i kombinacji ducha, w której można kogoś lub siebie umocnić.
Klan Watarra - Wojownicy kontrolujący wszelkie
istniejące bestie magiczne
Klan Vergaden
- Kontrolerzy energii żywiołów
Klan Dattell - Mała
ilość wojowników, krótka historia klanu, kontrolerzy kilku specjalności innych
klanów.
Davir : Reszta istniejących klanów w Zenkizonie, musi
istnieć z zasobów tych głównych.
Takemi : Zgadza się.
(Do wojowników przybywa Terin Kargell)
Terin : Kayd prosi o listę wojowników, z jakich
będziecie korzystać w swych umysłach obronnych.
Davir : Dobrze, jego listę dostałem, doręcz im w takim
razie naszą.
(Lista)
Umysły Obronne stworzone na bazie wojowników, ich
kopii mózgu, oraz nabytych cech z galaktyki -Klepsydra Dusz)
1. Tetsu Higachi - Matt Kuzzaku
2. Xekira Higachi - Jennina Dattell
3. Siquya Tengaku - Kaadai Flan
4. Shisura Larudan - Hatsu Kuzzaku
5. Ashiro Tengaku - Arius Nerito
6. Sherin Tengaku – Kaio Abatov
7. Isarin Yotsura - Dwight Kuzzaku
Terin : Niedługo ją przekażę
Takemi : Ustaliliśmy z Davirem i Segakim struktury
odnośnie Gry Szachowej, nieoficjalna wojna musi się niedługo skończyć.
Terin : Wiem, niedługo wystartuje Gra Szachowa, czy
pozostała część wojowników została wybrana?
Davir : Naturalnie.
------------------------------------------------------
Niedługo nastąpi rozpoczęcie oficjalnej gry szachowej,
aktualnie odpowiedni strażnicy chronią przez ujawnianymi tajemnicami, oraz by
jak najmniej ukrytych Assassinów przedostało się na stronę Nijigen.
Tetsu Higachi zarządzał scenariuszem do środka gry, jak
wyglądały prawdziwe/oficjalne listy? Dobrze wiemy na przestrzeni trzech serii,
że informacje nie raz, nie dwa były podawane w inny sposób, by zmylić swych
wrogów na tak szerokiej skali działania.
Ostatki przygotowań, jak przebiegały?
Przeczytaj!
Następny Chapter 1433 – „Przygotowania do Gry
Szachowej #4”
Komentarze
Prześlij komentarz