6670 WŚ - Chapter 1432

Chapter 1432 – „Przygotowania do Gry Szachowej #3”

------------------------------------------------------

Tetsu : Wybór Szlachetnych Strażników i ułożenie w wersji hierarchii jest idealny, z pewnością rozwój tych wojowników pomógłby przy starcie, wolnymi etapami będę rozbudzał umysły, przywracał im pamięć a naszym nowo stworzonym duszą czy umysłom obronnym, dam odpowiedni czas, aby się jak najlepiej wzmocnili do bitwy z Saisho.

Davir : Stopniowo rozwijaj umiejętności, sprawdzaj który scenariusz ma najlepsze powodzenie.

Tetsu : Dlatego stworzyłem zegar czasu, który pokazuje mi, jak rozwija się gra szachowa, wszystko pod kontrolą.

(*Davir : Tetsu będzie prowadził za mnie wojnę, ja przygotowałem scenariusz od połowy gry, z zaleceniami Terina Kargella odnośnie zmiany decyzji w sprawie ożywienia przez Kamień Życia, jeśli w jego miejsce wejdzie jego syn, Ajsen, najświeższy zdobywca dziesiątego sygnetu, dalsze losy będą zależne od przygotowań wybrańców do dalszej gry)

Davir : Przygotowałeś wszystko do połowy Gry Szachowej, zdasz mi relacje, jeśli w odpowiednim momencie znajdziesz się we Wnętrzu Wymiaru Czteroramiennego Koła

Tetsu : Częściowo moja pamięć od rozpoczęcia gry będzie zmniejszona, nie będę wiedział o Zenkizonie do pewnego momentu.

Davir : Wierzę, że stworzony przez ciebie scenariusz wojny aż do jego środka, okaże się być słuszny.

Tetsu : Jeżeli czwarty umysł obronny będzie stworzony z twojego DNA oraz umysłu, powinien stworzyć dla siebie niesamowitą moc, tryb magii, który po rozwinięciu, w środku bitwy będzie mógł pokonać przeciwnika, którym prawdopodobnie będzie Degaron Watarra, bardzo niebezpieczny Władca Smoków.

Terin : W liście top 50 znajduje się na 14 miejscu.

Davir : Terinie, dajesz nam wolną rękę w działaniu?

Terin : Nie mam nic do stracenia w tej grze, a jedynie mogę zyskać, pomogłem ci na tyle, na ile mogłem, wierzę, że dacie radę.

Davir : Scenariusz po wypełnieniu przeznaczenia Tetsu, stworzony został przeze mnie, Segaki i Kyuri nie będą mogli mnie powstrzymać, moi wojownicy ich zniszczą, a Kayd Haniro pozna w końcu kres swej władzy absolutnej!

Takemi : Mhm!

Terin : Heh!

Davir : Tetsu, nie musisz mnie informować o swoich planach, ufam w twój umysł z mocą Matt’a Kuzzaku jak w żaden inny, jedynie dobrze wykonaj swe zadanie.

Tetsu : Zrozumiałem.

Davir : Możesz odejść.

(Tetsu zniknął)

Takemi : Terin przekazał mi wszystkie informacje, które wciąż badam, będę miała więcej czasu na ich przestudiowanie po opuszczeniu gry szachowej.

Davir : Ja także, będziemy mogli się wzmocnić do odpowiedniej chwili w scenariuszu, wiele tysięcy lat zajmie nam to.

Takemi : Układ czasu gry po naszym opuszczeniu ustawiony jest na 6670 lat, będzie to decydujący rok.

Davir : Do 6669 roku, nie będzie dla nas żadnego limitu dla wzrostu swej mocy!

(Lista wszystkich Szlachetnych Klanów, miejsce dla najwyższych jest w Zaświatach, pod kontrolą Harev’a Abatova)


Klan Abatov – Imperatorzy, twórcy Zenkizon’u
Klan Kargell - Klasa wojowników, którzy kierują się rozumem i olbrzymią potęgą siły, ich uśpiona moc drzemie w spokojnym duchu, który pod wpływem złości, budzi uśpionego potwora
Klan Haniro - Klasa wojowników, od których samo nazwisko powoduje strach, wojownicy którzy tworzą tryby na własnych eksperymentach, w których nie mają żadnych hamulców.
Klan Tengaku - Zmieniają niemożliwe w możliwe, wykorzystując istniejące magie, kreują otaczającą rzeczywistość, podpinając pod to rozwój swego ducha
Klan Kyosuke - Wojownicy ducha i rozumu, tworzą techniki i tryby na bazie żywiołów, dodając w tym przedmioty/rzeczy
Klan Yotsura - Wojownicy szlachetni, kierujący się sercem, rozsądkiem, intuicją i zasadami ducha.
Klan Flan - Magowie, których interesują wszelkie duchowe magie w postaci kul, fal energii i kombinacji ducha, w której można kogoś lub siebie umocnić.
Klan Watarra - Wojownicy kontrolujący wszelkie istniejące bestie magiczne
Klan Vergaden - Kontrolerzy energii żywiołów
Klan Dattell - Mała ilość wojowników, krótka historia klanu, kontrolerzy kilku specjalności innych klanów.

Davir : Reszta istniejących klanów w Zenkizonie, musi istnieć z zasobów tych głównych.

Takemi : Zgadza się.

(Do wojowników przybywa Terin Kargell)

Terin : Kayd prosi o listę wojowników, z jakich będziecie korzystać w swych umysłach obronnych.

Davir : Dobrze, jego listę dostałem, doręcz im w takim razie naszą.

(Lista)
Umysły Obronne stworzone na bazie wojowników, ich kopii mózgu, oraz nabytych cech z galaktyki -Klepsydra Dusz)

1. Tetsu Higachi - Matt Kuzzaku
2. Xekira Higachi - Jennina Dattell
3. Siquya Tengaku - Kaadai Flan
4. Shisura Larudan - Hatsu Kuzzaku
5. Ashiro Tengaku - Arius Nerito
6. Sherin Tengaku – Kaio Abatov
7. Isarin Yotsura - Dwight Kuzzaku

Terin : Niedługo ją przekażę

Takemi : Ustaliliśmy z Davirem i Segakim struktury odnośnie Gry Szachowej, nieoficjalna wojna musi się niedługo skończyć.

Terin : Wiem, niedługo wystartuje Gra Szachowa, czy pozostała część wojowników została wybrana?

Davir : Naturalnie.

------------------------------------------------------

Niedługo nastąpi rozpoczęcie oficjalnej gry szachowej, aktualnie odpowiedni strażnicy chronią przez ujawnianymi tajemnicami, oraz by jak najmniej ukrytych Assassinów przedostało się na stronę Nijigen.
Tetsu Higachi zarządzał scenariuszem do środka gry, jak wyglądały prawdziwe/oficjalne listy? Dobrze wiemy na przestrzeni trzech serii, że informacje nie raz, nie dwa były podawane w inny sposób, by zmylić swych wrogów na tak szerokiej skali działania.
Ostatki przygotowań, jak przebiegały?

Przeczytaj!

Następny Chapter 1433 – „Przygotowania do Gry Szachowej #4”

Komentarze